Červenec 2013

HALF!

18. července 2013 v 14:27
Ahoj,ahoj,ahoj!
Dlouho, moc dlouho jsem se neozvala a omlouvám se. Doufám, že se vám v hubnutí daří líp než mně.
Pár kilo jsem přibrala, ale tomu už je ode dneška konec.Už bude téměř polovina prázdnin a já nemám skoro žádná kila dole a to jsme si teda nedomluvili! Takže dnes ráno jsem se konečně dokopala k tomu jít běhat a cítím se skvěle.
Snídani jsem bohužel žádnou "nestihla" protože jsem vstávala až tak v poledne a teď si půjdu uvařit oběd.

V pátek nebo v sobotu asi odjíždím pryč, takže se zase nějakou dobu neozvu, ale budu se snažit hubnout dál. Plán v menu jsem bohužel musela poněkud pozměnit, protože by mi to opravdu nevyšlo. (nojo, kdybych nejedla jako prase)
Každopádně důležitý pro mě teď je, že mám motivaci a chuť cvičit a hubnout dál.
A už se těším až dosáhnu svého vysněného cíle.

jídelníček
snídaně: 3 meruňky,kousek melounu
oběd: kuřecí salát, celozrná houska
svačina:?
veřeče:?

HI JULY!

1. července 2013 v 22:14
HI JULY! <3
Tak a dnes nám oficiálně začínají prázdniny. Jak jste na tom vy a prázdniny? Už víte co budete dělat nebo nemáte absolutně žádné plány?
Zítra plánuju takovej uklízecí den (už je na čase) a samozřejmě chci i sportovat.
Zatancuju si! Protože už za pár dní se chystám na SDK Europe (zná někdo? Jede sem někdo?) a absolutně se nemůžu dočkat! A taky tam alespoň dost kilo shodím, protože budu tancovat od rána do večera!<33
Co se týče váhy,tak jsem se opět vážila v neděli podle mého plánu a váha ukázala opět 69,takže zatím mi to stačilo, když jsem měla mít teprve 70. Tak snad to tak hezky půjde dál.
Taky si budu objednávat jeden bylinkovej čaj na hubnutí, tak jsem zvědavá a pak vám dám určitě vědět.

Jinak stále uvítám vaše rady v přechodím ČLÁNKU
DNEŠNÍ FOOD:
snídaně: nic
oběd: chléb se sýrem
svačina: medovník
večeře: salát se šmakounem a zeleninou, celozrný rohlík, kousek čokolády

sport: běh(cca 20min)

Rozhodla jsem se, že si dopředu napíšu vždycky plán co bych chtěla udělat další den, abych už měla nějaký jasný cíl a vědět co za ten den udělat. Zítra si chci určitě uklidit, zatancovat si a jít ven s kamarádkou.
Tady už se pokusím o podrobnější plán celého dne,ale hlavní body jsou vcelku jasné.
9:30-10:00-běh
10.00-10:30- snídaně(ovesná kaše,ovoce)
10:30-11:00-ranní hygiena
11:00-12:00-úklid
12:00-13:00-opalovat(pokud nebude hezky tak seriál)
13:00-14:00-oběd
14:00-15:00- TV+švihadlo (1 000 skoků)
15:00-16:30- úklid
16:30-17:30- dancing
17:30-18:30-venku s kamarádkou
18:30-19:00-sprcha
19:00-xx PC
SNAD TO VÝJDE! Jahah! :*
Krásné dny s váhou, která jde jen a jen dolů.
Ľubim vás.